miercuri, 24 noiembrie 2010

Am doar 31 ani

Parafrazez...am dooar 31 de ani, sunt nebuna, iubesc si nu am baaani...:))
Glumesc! Este vorba despre o alta fiinta care cocotata pe un nimb se crede o atotputernica a sortii. Si in realitate chiar asa si este. Adica in concediu, daca imi permiteti, de exemplu, sa ma lipsesc de nenorocita de suferinta, de obsesivele idei de implinire si asa-zisele ascensiuni profesionale, sau de vesnicile mustrari de constiinta si mai stiu eu ce exigente asupra individului uman ce sunt si asupra kilometrilor de indivizi ce, ohohooooo, inunda pamantul.
In asentiment sunt doar cu Omar Khayyam si "in vino veritas", ceva de genul:

"Mă dojeniţi că veşnic sunt beat. Ei bine, sunt!
Necredincios mă faceţi. Şi ce dacă-i aşa?
Puteţi orice să spuneţi pe socoteala mea.
Îmi aparţin. Pricepeţi? Şi sunt ceea ce sunt!"

"Dincolo de pamânt şi infinit
Cătam să aflu cerul unde vine.
Şi-un glas solemn atunci s-a auzit:
"Şi cerul şi infernul sunt în tine."

"Ignorantule care te crezi savant, mă uit cum te zbaţi
între infinitul trecutului şi infinitul viitorului.
Ai vrea să-nfigi un stâlp între aceste două infinituri şi să te sui pe el.
Mai bine aşează-te sub un copac, lângă o sticlă de vin care te va face să-ţi uiţi neputinţa!"

...am dooar 31 de ani, sunt nebuna, iubesc si nu am baaani...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu