sâmbătă, 25 septembrie 2010

Neah!

Un amic, cu ani in urma, imi propuse sa facem un joc pentru a-si exersa potentele bioenergetice. Amuzanta am spus ok. Asadar, a desfasurat o harta a Iasului sub privirile noastre; eu trebuia sa imi imaginez ca ma aflu intr-o anumita zona a orasului, iar el cu mana magica trebuia sa ma identifice, sa strige Evrika! Hmm...Ghiciti unde m-am postat?? Fix in Piata Unirii, in mijlocul ei, unde ca sa ma distrez topaiam, saream, ma hlizeam si ma uitam in sus la mine si eu de sus ma priveam pe mine, incercam tot felul de exibitionisme, faceam roata, cand ma maream, cand ma micsoram si vociferam "come and get me if you can!" Amicul, cu ochii inchisi, pe dibuite spunea: "Te afli in Pacurari, nu-i asa?" si eu "Neah!" Dupa mai multe incercari esuate, devenise iritat. Ca nu respect regulele, ca sunt aeriana si nu ma concentrez si eu "Ei, hai, am fost corecta!" Bioenergia lui lasa de dorit. Sau poate nu exista acea afinitate necesara intre doua spirite, sau poate eram eu greu influentabila si sugestibila, sau poate el era un sarlatan fara rea vointa. In cazul acesta amicul ramasese amic:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu